Djurisk resa
Ibland behöver man inte göra så mycket för att förändra. Det räcker att klä om en stol eller byta ut en möbel. Dom här koffertarna har jag haft länge, men är lika kär i dom fortfarande. Älskar alla små lappar som fortfarande finns kvar och de slitna handtagen på kortsidorna. Jag gillar att jag har saker i mitt hem som en gång tillhört någon annan. En gammal dam som åkt till America med sin koffert som jag nu har som soffbord. Mammas gamla sminkstol som stod på vinden fick nytt tyg och blev en vardagsrumsstol. Inte så tokigt, va?



Kommentarer
Postat av: Karin på blogg.se

Hej! Jag jobbar på blogg.se och undrar om du vill bli veckans blogg på vår inredningssida nästa vecka. Hör av dig så snart du kan:) [email protected]

2012-08-21 @ 12:43:24
Postat av: h[emma]gjord

Karin, jag vill gärna bli veckans blogg på blogg.se! Jag mejlar dig genast!!

2012-08-30 @ 19:56:28
Postat av: Asphyzia

Snygga bilder! Det doftar vintage om dem ;)

2012-09-02 @ 19:37:02
URL: http://asphyziafoto.blogg.se/
Postat av: Linn

Precis så vill jag också ha det. Möbler och saker som berättar en historia, som sätter igång fantasin, som ger perspektiv på livet och tillvaron.

2012-09-02 @ 23:20:41
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: h[emma]gjord

Tack Linn och Asphyzia!!

2012-09-04 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0