Gamla mjölkkannor
Vi var hemma hos min mamma i söndags för att fira hennes födelsedag. Väldigt trevlig eftermiddag med vårsol, god lunch och syskonhäng. Tidigare i veckan hade mamma och min bror gjort en välbehövlig rensning i verkstaden och på magasinet och samlat allt i en kärra för att köra till tippen. Ibland ska man ha tur att vara på rätt plats vid rätt tid, annars hade de här gamla mjölkkannorna varit ett minne blott. Kul att ha saker i lägenheten som användes på vår gård för länge sedan. Nu står de i Haga (Marcus suckar) Sorry. Ska använda den lilla som en blomkruka, vad tror ni om det?



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!
Vilken härligt inspirerande blogg! Hit kommer jag gärna tillbaks.

Svar: Åh, tack Therese!! Va glad jag blir när du skriver så *ler med hela ansiktet* Ha en go fredag. Och välkommen åter:)
h[emma]gjord

2014-04-04 @ 10:15:33
URL: http://passagarden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Roligt med föremål från barndomshemmet. Minnen bär ju på upplevelser o det betyder mycket. Fortsätt samla!! Hälsar mamma.

Svar: Va gullig du är, tack mamma!
h[emma]gjord

2014-04-10 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0