New York snapshots
Jag har samlat ihop lite snapshots under min NY-resa. Det var första gången jag var där, försöker nu i efterhand smälta alla intryck under resan, Vilken stad! Pulsen. Människorna. Tempot. Har nog aldrig gått så mycket i hela mitt liv, från tidig morgon till sen kväll. Gata upp och gata ner. Ömma fötter. Förväntansfull och förvirrad.
 
Höjdpunkten var ju såklart Flea Market i Brooklyn, bästa utomhusloppisen jag någonsin varit på ...och jag har varit på många:) Bockat av Times Square, Central Park, Emire State och skymtade frihetsgudinnan på väg till Brooklyn ”-Jag ser henne! Långt där borta - check!” Ätit på grymma restauranger, sett staden från en skybar och varit på den skummaste teatern någonsin – Sleep no more. Jag är supernöjd med min första vistelse. På återseende, NY!


Kommentarer
Postat av: Joe

Gud vilken fin blogg du har! :) och vilken härlig resa. Ska dit nästa vår och jag längtar redan :)

Svar: Tack Joe!! *ler med hela ansiktet* du kommer älska NY, vem gör inte det?:) Välkommen åter!
h[emma]gjord

2014-04-12 @ 12:59:18
URL: http://yoginijoe.blogg.se
Postat av: Anna

Ser underbart ut!! Vilken dröm att gå på den loppisen. Puss på dig

Svar: Ja, den var grym Anna!! Önskar jag hade en större väska med mig:) puss
h[emma]gjord

2014-04-12 @ 16:10:46
URL: http://www.aazl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0