Gröna fingrar
Har man varken balkong, uteplats eller trädgård får man utnyttja de få ytor man har. Tada! Är sjukt nöjd med helgens kryddprojekt. Med lerkrukor, armeringsnät, slangklämmor och en tålmodig pojkvän är mina färska kryddor på plats. Basilika, rosmarin, koriander, timjan och mynta. Väggen är inte i bästa söderläget direkt (ja, jag har oddsen emot mig) men jag hoppas de överlever en kvart i alla fall. Man kanske kan hänga en lampa ovanför för att de ska få mer ljus, någon som har något tips?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du ska ha en lampa, leta efter en med blått ljus och kanske lite rött i (alltså färgen på lampan, LED är bäst och miljövänligast). Billigaste hittar du på nätet. Kram S

Svar: Tack för tipset, Sandra
h[emma]gjord

2014-03-19 @ 17:30:41
URL: http://blueberryroad.blogg.se
Postat av: Maria

Så fiffigt och snyggt, som hela din blogg :-) hittade hit via tips från en vän som blivit tipsad av sin frisör. Så nu ska jag kolla vidare här och pyssellistan lär bli längre nu. Tackar för inspirationen!

Kram

Svar: Åh, du gjorde min morgon! Tack så mycket, Maria. Lägger upp tips och inspiration hela tiden, kika in snart igen. Ha en go fredag!
h[emma]gjord

2014-03-21 @ 06:12:14
URL: http://vifyra.com
Postat av: Jennie Edvinsson

Ååh älskar den här idén, verkligen. Nu blev jag äännuu mer sugen på att skaffa mig ett armeringsnät..

Svar: Är supernöjd med min vägg, gillar den jättemycket!
h[emma]gjord

2014-05-06 @ 09:43:59
URL: http://jennieedvinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0