Trappa upp
Vi går i trappor dagligen. Vissa ser det bara som en passage mellan två plan, jag ser det som grym förvaring och en fin inredningsdetalj. Det finns trappor i alla dess former. Raka trappor, vilplanstrappor, L-trappor, U-trappor, spiraltrappor, rulltrappor. Vissa är uppbyggda som förvaringmoduler, andra som svävande trappsteg. Några är målade eller inklädda, andra har en rolig design. Slutsatsen är att en trappa är inte bara en trappa, det är en möbel. Som alla borde inreda.

 

Här finns mer inspiration



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket trappsteg men bra för motionen. Bra inspirationskälla, tycker mamma.

Svar: Tack mamma!
h[emma]gjord

2014-03-26 @ 15:00:41
Postat av: Anonym

Mycket trappsteg men bra för motionen. Bra inspirationskälla, tycker mamma.

2014-03-26 @ 15:00:42
Postat av: Matilda

Måste bara skriva och säga att jag älskar din blogg. alla tipps man får och nu är det snart dags för mig att flytta hem ifrån och jag får så mkt inspiration här ifrån och jag uppskattar det. Tack!!!

Svar: Åh, tack Matilda! Du gjorde min dag *ler med hela ansiktet* Ha en bra dag!
h[emma]gjord

2014-03-26 @ 15:02:41
URL: http://tildaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0