h[emma]gjord öppnar webbshop
I helgen lanserar jag min rykande färska webbshop, whoop whoop! Hur grymt är inte detta? I shopen kommer det finnas inredningsprodukter från massor av kända varumärken, såsom HAY, Ferm Living, House Doctor, Bloomingville och Design House Stockholm. För att bara nämna några. Här kan du handla kuddar, plädar, lampor, stolar, byråer... ja, allt inom inredning. Jag har valt ut ett urval av varumärkenas sortiment som passar h[emma]gjords stil, lite som att plocka det godaste ur en gottepåse. Kan det bli så mycket bättre? Jag har nästan 1000 produkter i min webbshop... och mer lär det bli.   

 

Inför helgens lanseringen hoppas jag kunna ge ett bra erbjudande till mina besökare, så håll lite på julklappsköpandet några dagar till. Jag kanske har just den julklappen du letar efter. 

 

 

/kram från inredningstomten 

 

 

 

Bra att veta:

Jag har inte fyllt upp hela vår lägenhet med lagervaror (även om det hade varit roligt:) utan agerar mer som en kanal mellan köpare och handlare. Tillsammans med Tipser som är en e-handelplattform får jag möjligheten att sälja grymma produkter i min onlineshop. Allt det praktiska som betalning och shoppingflöde sköter Tipser och dina varor levererar direkt från handlarens lager, hur säkert som helst. Här kan du läsa mer om det. 

 


Kommentarer
Postat av: Antonia

Grattis Emma, hoppas du får många som handlar av dig! Kram

2014-11-26 @ 21:18:52
Postat av: Stickan!

Var precis inne och kolla i din shop och det var ju kanon mycket fint :-) Lycka Till :-)

Svar: Tack Stickan!!
h[emma]gjord

2014-11-28 @ 19:35:52
URL: http://syrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0