Källa: Pinterest
 

Inred med plywood
Jag är inne på att sätta plywood på någon vägg, tycker det är ett roligt material som man borde använda sig mer utav i inredningssyfte. Jag kanske inte går så långt som att klä in hela köket i plywood, men det blir ganska effektfullt att bryta av med på vissa ställen. En skärmvägg eller anslagstavla över skrivbordet, tål att spåna vidare på.

 

Nu har även nedräkningen börjat, 1 vecka kvar till vi får tillgång till huset. whoop, whoop! Jag är supertaggad för renovering så jag hoppas att denna veckan bara springer iväg. Många roliga projekt framöver, big like!!! 

 

Ha en go tisdag!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Inspirerande bilder!!!! Kul med fler plywoodgillare. Vi har precis renoverat vårt kök och lät ena kortväggen vara i ljus plywood. Vi blev supernöjda men dem flesta som kommit på besök har frågat när vi ska måla väggen vid köksbordet 😉. Tack för bra blogg!!!

Svar: Plywood är det nya:) Tack för grym kommentar!
h[emma]gjord

2014-11-25 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0