-Inga mer hål nu, Emma!
Eftersom lägenhetsökandet tar mer tid än vad jag trodde har mina bloggprojekt fått betydligt mindre fokus. Vet inte hur många lägenhetsvisningar vi har varit på, jag har tappat räkningen... och hoppet. Antingen saknar lägenheterna de önskemål vi söker eller så bli de för dyra. Jag vägrar nöja mig med känslan ”Ja, den lägenheten är väl ok”. Jag måste känna mer än så. När man sedan får svaret ”-Inga mer hål nu, Emma! Vi ska ju flytta snart” vet man att det är dags att sluta. Kvoten är nådd. I alla fall i denna lägenheten. 

 

Så, från och med nu kommer jag lägga mina projekt åt sidan, ta en liten paus från bloggandet (inte vara lika aktiv iaf), lagra massor av inspiration i mitt huvud och putta in det i nästa lägenhet. Nu är det fullt fokus på Hemnet!

 

Hej på en stund!



Kommentarer
Postat av: Lovisa Wallin

Haha, känner igen det där! Men det är ju så kul att skapa och förändra!

Svar: Ja, men eller hur, Lovisa? Älskar förändringar!
h[emma]gjord

2014-10-14 @ 09:20:31
URL: http://lovisawallin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0