Hej Svenssonliv!
Vi har under flera månader varit riktiga Hemnet-knarkare! Alltså konstant. Varje dag. Det har pendlat mellan förhoppningar och tvivel, ” vi kommer aldrig hitta någon lägenhet”. Tills nu.  Letandet är över, vi skrev på papper igår. Gaaaahh! Kan knappt fatta det.

 

Från att febrilt kollat lägenheter i innerstaden till att ”lite spontant och utan några som helst förväntningar” gå på en visning i Mölndal. Mölndal?! Vet ju knappt vart det ligger. Jag skulle ju bo i city. Nära till allt. Ni som höjer på ögonbrynen: det här var en vändning som inte ens jag var beredd på. Parhus i Eklanda. Känns vääääldigt vuxet och väldigt Svensson. Men ju mer jag tänker på det, desto bättre känns det. Det kommer bli grymt! Hej altanhäng och Änggårdsbergen! Och köksrenovering. Bjuder på några bilder, men resten håller jag lite på. En söndagscliffhanger! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till det nya boendet Det ser jätte fint ut.

Svar: Tack, tack!
h[emma]gjord

2014-10-20 @ 16:56:50
Postat av: lilian lindahl

Grattis till fina boendet! Lycka till med allt !

Svar: Tack, tack!!
h[emma]gjord

2014-10-26 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0