Tick, tack!
Den 8 december får vi tillgång till vårt lilla parhus, jag längtar! Önskar att tiden gick lite fortare. Tanken är att vi ska renovera köket och lägga nytt golv på nedervåningen innan vi flyttar in, siktar på inflytt i februari. Jag har ju suktat efter projekt... nu har jag något riktigt att bita i:) Mycket att tänka på när man ska planera kök för att få allt så logiskt och smart som möjligt. Och samtidigt få till ett snyggt kök. Jag har samlat på mig så mycket köksinspiration att jag får beslutsångest, haha. En spännande fortsättning följer... 


Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, men vad underbart att få flytta!! :)
Förstår att du längtar, hihi.
Jag och min fästman köpte vårt hus i april och fick tillträdet här nu för en vecka sedan, såja! ;) Jag vet hur den där oändliga väntan känns. Men håll ut, det är ju något positivt! :)
Kram!

2014-10-23 @ 17:39:32
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0