Källa: Pinterest
 

Låt tvn smälta in
Jag tror många håller med mig när jag säger att tvn är bland det fulaste i ett vardagsrum. Förlåt alla killar och tekniknördar men den är stor, svart och tar upp en hel vägg. Jag gillar inte att man måste möblerar ett rum (och framförallt soffan!) efter vart tvn ska sitta. Det finns fler lösningar än vad man tror för att göra tv-väggen lite snyggare, allt är bättre än en stor teknikpryl på en vit vägg. Ställ den i en hylla, bygg in den i väggen, låt den omringas av fina tavlor eller gör tvn till en förvaringsmöbel. Här finns mer inspiration

 

Jag är lite inne på att låta tvn smälta in och måla väggen den sitter på svart. Den syns inte när den är avstängd och får en cool effekt när den är på, klockrent! Med fina tavlor runt om kanske tv-väggen blir fin-väggen.

 

Ps. Var inte tvn snyggare förr?:)

 



Kommentarer
Postat av: Sabina

Snyggt, jag har nog inte tänkt på det men du har ju helt rätt! Vilka fina bilder och superbra tips!

2014-09-16 @ 16:30:50
URL: http://minegensite.wordpress.com/
Postat av: Susanna Maria J

Gud så fint allt var :D

2014-09-16 @ 17:57:50
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0