Källa: Pinterest
 

Mitt drömkök
Jag är så trött på alla vita kök på Hemnet! Förlåt, men jag tycker allt ser likadant ut. Jag vet, vitt är bra. Vitt är fräscht. Och vitt funkar till allt. Man vill köra ett säkert kort, hellre måla om en vägg än att byta ut hela köket om man tröttar på inredningen. Jag har snöat in mig på ett svart kök. Det hade varit döläckert om allt hade gått i mattsvart och graffitigrått som bild 1. Säkert inte ett dugg praktiskt, men S.N.Y.G.G.T. Man kanske kan gå halvvägs, vitt kakel och svarta skåp... tillsammans med trä och koppar. Inte dumt.

 

Till min inspirationsmapp på Pinterest



Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller helt med dig! Vi har precis flyttat och har svarta luckor, ek-bänkskiva och vitt kakel bakom i köketn- tokgillar det! :D

2014-09-04 @ 18:16:47
URL: http://sannamariew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0