Källa: Pinterest
 
Maxa förvaringen

Just nu leker vi tetris i alla garderober, jag saknar förvaringsutrymmen i lägenheten. Flyttar man på en sak, måste man flytta på en annan, tänker framförallt på köket och klädgarderoberna. Nästa lägenhet måste ha mer förvaringsutrymmen, jag ska tänka garderober i första hand! Även om det är en tråkig detalj så är det viktigt.

 

Jag kommer inte ha råd med en walk-in-closet ytmässigt (även om det är drömmen) men man kan faktiskt maxa utrymmen på många olika sätt. Utnyttja utrymmen som inte används som t.ex under trappa eller snedtak, maxa förvaringen ända upp till taket och ta hjälp av en klädstege. Jag får ta compact living till en ny nivå, här är lite inspiration.

 

 

 

Ber om ursäkt för den taskiga bildkvalitén, men kände ändå att jag ville ta med den här bilden. Här har man verkligen maxat snedtakets utrymme med platsbyggda garderober. Det kallar jag smart förvaring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0