Läshörnan

Hallen på ovanvåningen har nu blivit med läshörna. För att vara en ganska stor hall är den helt meningslös, inredningsmässigt. Dörröppningar till fem rum (om man räknar med toaletten och klädkammaren) plus en fransk balkong och ett trapphus gör att den är svårmöblerad. Men en liten läshörna blev det i alla fall tills Vincent lägger beslag på den. Eftersom hans rum inte är så stort kommer hallen även bli hans lekrum framöver men till dess tänker jag njuta av att det inte är leksaker överallt.

 

byLassen

Jag vill tacka byLassen för de otroligt fina läderhandtagen, visst är de snygga? Enkla och väldigt stilrena. Och helt i min smak. Passar perfekt i min nya läshörna. 

 

 



Kommentarer
Postat av: Sriwanna Salomonsson

Supersnygga läderhandtag, jag blev lite sugen på dom i brunt läder

2015-08-25 @ 23:14:12
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0