Källa: Pinterest
 

Moodboard sovrum

Nu är sovrummet och klädkammaren färdigmålade!! Känns otroligt skönt att checka av två rum av fyra på ovanvåningen. Vi körde på i rykande fart under julledigheten att jag inte hann dokumentera det ens. Inte en enda bild. Både tak och väggar är spackade och målade (tog sin lilla tid) men nu börjar ju det roliga! Skiss- och idéandet på hur det ska se ut inredningsmässigt. Sovrummet går i en mellangrå ton, en harmonisk grå skulle jag säga.

 

”Jag vill flytta in nu!” sa M. Flyttlasset går ju inte förrän i slutet av februari, men ju mer man är där och grejar desto mer bor man in sig. Just nu är jag väldigt glad att vi inte bor i det byggdammet, känns ganska skönt att låsa dörren och åka hem till en ren säng. Här kommer lite inspirationsbilder till vårt blivande sovrum.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0