Flytten närmar sig

Här står jag med min mage i ett snart nerpackat badrum. Flytten går om några veckor och det är mycket vi ska hinna med innan dess. Som att lägga golv och klinkers i kök, hall och vardagsrum. Och sätta in ett kök… men förutom det är det ganska lugnt:) Det här med att man ska vila mycket och ofta inför förlossningen (5 veckor kvar) har blivit lite lidande. Men så länge kroppen och bebisen mår bra tycker jag det är ganska skönt att jag kan hålla igång så mycket som möjligt. Bebisen har lagt sig till rätta med huvudet neråt, vilket gör att den sparkar på rätt bra mot revbenen och i mellangärdet. 

 

Målarna fortsätter på nedervåningen, det ska bli spännande att se hur långt de har kommit under veckan. Nu ska jag hämta ner fler flyttlådor från vinden, ha en underbar lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0