Spackling pågår

Regn, regn, regn. Det känns som den här sommaren bara blåser och försvinner bort. Usch! Men istället för att deppa ihop totalt ger vi oss på det där rummet som vi inte hann klart innan Vincent kom, nämligen hans rum. Jag ska inreda mitt första barnrum, det ska bli spännande!

 

Inget gulligull

Jag är inte så mycket för ”gulligull-barntapeter” men man vill ju att det ska vara lite lekfullt i hans rum. Jag har länge sneglat på tapeten Harleguin från Fermliving som går i mintgrönt och vitt, den kommer bli jättefin på en av väggarna. Jag har även köpt några fina kuddar och den gulliga trädlampan (finns för övrigt att köpa i min webbshop) till att börja med. Men det kommer adderas fler saker under tidens gång, det här rummet ska andas lekfullhet och barnasinne.

 

Kategori Barnrum

Jag har skapat en kategori i min webbshop som heter BARNRUM, där har jag samlat ihop coola prylar till de små. Sängkläder, lampor, kuddar, plädar och diverse inredningsdetaljer, ta en titt!

 

 

 
 
 


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Den där tapeten är hur fin som helst, tycker den passar perfekt i barnrum. Snygg, stilren men ändå lekfull :)

2015-07-26 @ 17:17:39
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: frida

Den tapeten har jag köpt tll min Vincent som vi ska ha i huset. Ska bli spännande och se hur det kommer bli. Är inte heller mycket för gulligull!

2015-07-26 @ 20:46:20
URL: http://www.friidas.se
Postat av: inredningsinsp

den tapeten har jag till båda mina barn, jag så nöjd med den

2015-07-27 @ 00:00:19
URL: http://inredningsinsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0