Källa: Pinterest
 
Sängfront

Nu är det mindre än 3 veckor kvar till vi får vår lägenhet, wohooo! Det känns som jag är i varenda rum och härjar. I mitt huvud alltså. Börjar bli klar med nedervåningen, skissmässigt, det kommer bli jättefint! Nu har jag kommit till sovrummet och val av sänggavel. Jag gillar ju sänggaveln vi har idag, en gammal dörr, men den får inte följa med till denna lägenheten. Jag vill hitta på något nytt... och roligt! Gamla fönster är superfint, böcker likaså. En fin tapet kan också vara väldigt fint. 

 

Denna gången ska jag ha heltäckningsmatta i sovrummet, det känns väldigt lyxigt. Får grunna vidare på sänggaveln lite. Här finns mer inspiration.



Kommentarer
Postat av: Bella

Allting var ju hur snyggt som helst! Synd att man inte har 60 olika sovrum som man kan inreda olika! :S

Svar: Men, eller hur Bella?! Får beslutsångest!
h[emma]gjord

2014-11-13 @ 20:56:55
URL: http://jennyizabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0