Vincents place

Då har vi kommit till det sista rummet i huset, Vincents place. Det känns som jag är tavelväggarnas drottning (med tanke på alla tavlor som jag har satt upp i mina dagar, haha), men jag kan inte hjälpa det, jag älskar tavelväggar! Det blir så mycket mysigare på något sätt, mer ombonat. Kala väggar är inget för mig. 

 

Just nu leker vi mest nere i vardagsrummet men V tycker det är ganska kul att hänga i sitt rum också. Han har fått en liten timmerleksakslastbil som han älskar att plocka av timmerstockarna på. Sen läser vi ju en hel del i hans läshörna. Snart är detta året slut, vilken resa vi har gjort i detta hus! Nästa inlägg får blir en tillbakablick.
Ha en skön pre-nyår!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0