Hej vår!

Jag har blivit en riktigt Blocket-junkie, har bevakning på det mesta, allt från köksbord och stolar till lampor och barnprylar. Jag tycker Blocket är grymt! Igår var det en dam i Ale som lade ut dessa utemöbler och jag var snabb på att ringa henne. För 500 pix står nu möbelgruppen på vår altan.

 

Måla om

Nej, jag ska inte behålla den blå färgen. Jag ska måla om hela gruppen ljusgrå eller granitgrå. Ett vårprojekt, det kommer ta några timmar att slipa och måla, men det kommer det vara värt. Jag är så glad att vi har något att sitta på nu när solen tittar fram på eftermiddagarna. Ser fram emot att inreda altanen med planeringslådor och mysig lounge-möbler, längtar!



Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Så kul att ha lite projekt att pyssla med! Tror det kommer bli jätte fint!

2015-04-01 @ 11:15:05
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0