I love my Jetson

Jag har länge drömt om en Jetson fåtölj, tycker de är superfina! Nu står det en i vårt vardagsrum. Alltså, jag älskar den! Den är så skön att sitta i och passar alldeles perfekt i vårt lilla vardagsrum. Jag tycker i och för sig den i ljust tyg är väldigt fin (...och kanske mitt förstaval) men med tanke på att vi har en riktig kräkbebis hemma kändes inte det som ett alternativ. Det har redan hänt några ”olyckor” i den så det känns väldigt skönt att vi valde en i skinn. Bara att torka av och inte behöva oroa sig för fläckar. Hösten, nu kan du komma. Jag har hittat min gofåtölj!



Kommentarer
Postat av: Anna A

Såååå snygg Emma!!

Svar: Tack Anna!
h[emma]gjord

2015-09-03 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0