Go green

Vi är i Vincents rum och härjar. Nu är tre av fyra väggar mintgröna (?!) och då menar jag mintgröna. Inte sådär mesigt fesgrönt som om det ligger en grön ton i vit väggfärg, utan en väldigt glad mintgrön. Ms första kommentar var ”Alltså, det blev vääääldigt grönt, ska det vara såhär?!”

 

Greenroom

Ja, väggarna kanske blev i det grönaste laget men vill man matcha väggfärgen med det mintgröna i tapeten så får man ta i lite:) När hyllor, garderob, spjälsäng och andra inredningsdetaljer är på plats så kommer det inte vara så i ögonfallande… men just nu känns det som om man står i greenroom, haha! Go green, säger jag! Imorgon ska vi tapetsera, tjoho!

 

 

Tidigare inlägg:

Vincents rum



Kommentarer
Postat av: Liina

Vilken härlig färg!! :D Ska bli kul att följa din blogg - hittade den precis, verkar som att vi har en del gemensamma intressen :D

Jag har två bloggar (om du nu skulle vara intresserad av att kika) - en som är till butiken jag driver i Göteborg, WackyGoose inredning & möbelstudio - www.wackygoose.blogg.se
och en privat där jag skriver om allt annat trams jag kan komma på :D Den privata är väldigt ny...
www.linanonstop.blo.gg

Svar: Hej Lina! Vad roligt att du har hittat hit:) Undrar om inte jag varit inne på din sida tidigare, WackyGoose låter bekant. Egen möbelstudio låter ju helt fantastiskt, kul! Ha en go måndag!
h[emma]gjord

2015-08-02 @ 09:32:58
URL: http://wackygoose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0