Plantera mera!
Jag har fått planteringssjukan! Jag vill plantera allt. I allt. Det behöver nödvändigtvis inte vara i en kruka, man kan ta det man har hemma. En gammal plåtburk, en trälåda eller varför inte i en sko eller byrå. Det finns säkert en massa do's and don'ts vad gäller plantering (så gröna fingrar har jag inte än:) jag vill bara ha massa växter, örter och kryddor runt omkring mig. Man blir extremt sugen på en trädgård... eller en altan... eller terass... eller (i alla fall) en balkong och ställa alla växande härligheter på *drömmer mig bort*
 
Här finns mer inspiration
 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh så fint! Gillar speciellt den sista bilden, samt trälådan.

2014-04-26 @ 15:12:06
URL: http://ellengblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0