Köksskisser
 
 
Köket är beställt!
Vi beställde vårt kök i veckan, fast det dröjer 8 veckor innan det kommer. Extra lång leveranstid eftersom det kommer en jul emellan, men hoppas att köket blir klar innan vi flyttar in i slutet av februari. Det är Marcus mamma som har ritat köket, känns extra tryggt att ha en expert vid sin sida när man går loss med sina idéer. Det blir ett svartbetsat ek-kök från Marbodal med vit stenskiva och svarta beslag. Jag är supernöjd, hoppas det blir lika fint i verkligheten:)
 
Även alla vitvaror är beställda, M har gjort ett grymt jobb att hitta svarta vitvaror som matchar våra önskemål (är inte så mycket för rostfritt) Ugn, spis, micro, blandare - allt går i svart. Nu väntar en tid av spackel, slipdamm, målning och rivning av vägg.
Hej då fritid!
 
 
10 tips när du ska planera ditt kök
Eftersom ”projekt: planera kök” har tagit upp större delen av vår fritid är det det enda vi googlat och läst om. När jag bläddrade i senaste Plaza Kök & Bad igår (Readly är grymt!) hittade jag checklistan ”10 tips när du ska planera ditt kök” och kände mig extremt nöjd när jag kunde bocka av alla 10 tipsen.
 
Källa: Plaza Kök & Bad
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0