h[emma]gjord startar DIY-kurs
För ett tag sedan kontaktade Kursgallerian mig och frågade om jag var intresserad att starta en onlinekurs i DIY. Varför inte, tänkte jag. Av alla mina h[emma]gjord-projekt är nog dessa två lampor som blivit mest ombloggade. Det är inga komplicerade lampor att bygga, men känner man sig osäker och inte riktigt vet var man ska börja är denna kurs något för dig. 

 

I min onlinekurs har jag samlat ihop allt du behöver för att bygga dessa lampor – steg för steg-beskrivningar (illustrerade), inköpslistor och vilka verktyg du behöver. Jag har även lagt med belysningstips på hur du ska tänka när du belyser ditt hem på bästa sätt. Så, skippa julpysslet för en stund och bygg din personliga lampa istället. Den kommer garanterat bli en snackis när dina vänner är på besök. Lycka till!

 

 

TILL KURSEN

 

 

Om kursgallerian

Kursgallerian är en nystartad site där kursskapare lägger upp onlinekurser inom sitt område. Här finns något för alla - allt från att lära sig sticka till introduktionskurser i bokföring och starta eget. Läs mer här

 

 

 

Mina lampor:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0