Källa: Pinterest 
 

#värphönan

Pinterest är enligt mig en grym inspirationskälla, många av mina idéer kommer därifrån. Jag har skrivit in de mest konstiga sökorden, man kan ju söka på allt! Men igår var nog första gången jag skrev in ”babyroom” i sökfältet. Det här är en helt ny värld för mig, superspännande och lite läskigt på samma gång. Jag sitter och googlar inspiration till barnrum *jag fnissar* det finns en första gång för allting. Men, måste allt vara så j*vla putti-nuttigt?! Jag vill inte att mitt barn ska bo i en gräddbakelse!!! Lyckades ändå hitta lite inspiration att utgå ifrån, en början i alla fall. Är det här som kallas att gravida ”bygger bo”? 

 

/värphönan



Kommentarer
Postat av: Amanda

Stort grattis!! Vad kul! Då vet jag vad jag ska prata med Marcus om på fredag :). Vi är nämligen kollegor och det var genom honom jag hittade hit! Något jag är glad för då jag gillar verkligen din stil och finner mycket inspiration här! /Amanda

Svar: Hej kollegan Amanda! Kul att du gillar bloggen *ler med hela ansiktet* kika in snart igen, kommer hända mycket roligt framöver:) Ha en go kväll!
h[emma]gjord

2014-11-11 @ 20:10:01
Postat av: Amanda

:) såklart! Vilket år ni har framför er!! Stort lycka till med allt!

2014-11-12 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0