Idag sprayar vi verktygstavlor

Har kommit in i ”det jag inte hinner idag, tar jag i morgon”-lunket. Mina projekt tar mycket längre tid nu när man har en liten krabat som bestämmer över ens tid, men det gör inget. Jag har ju egentligen all tid i världen nu när jag är mammaledig, haha!

 

Vissa dagar flyter allt på hur bra som helst. Vincent är nöjd och glad och finner sig i det mesta. Idag var en sådan dag. Jag stack iväg till Clas Ohlson och köpte verktygstavlor som jag ska ha i mitt arbetsrum. Ville egentligen ha svarta tavlor, men det fanns inte, tur att det finns sprayfärg:)

 

Vi får väl se vilken dag de åker upp på väggen, men här är en inspirationsbild på hur jag vill att det ska se ut. Läs om mina planer i tidigare inlägg: Mitt arbetsrum 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0