Pricken över i:et

Belysning är verkligen a och o i inredning, hellre en lampa för mycket än en för lite. Det gör så otroligt mycket om man tänkt in belysning när man inreder ett rum. Den här skönheten från Rum21 finns i min shop, är den inte helt fantastisk? Det blev pricken över i:et när den kom upp, den sista detaljen i sovrummet, nu är det rummet helt klart. Jag har även beställt hem mässingspotten ”Worklamp” till vardagsrummet och det lilla trädet till Vincents rum (...när det blir klart:) 

 

Lamp-sugen?

Jag har fått in ett gäng lamp-nyheter i min shop, ta en kik här!

 

 

 
 


Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Å så vackert!!! förstår att du är nöjd!

2015-04-16 @ 15:12:47
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Roland

Hej! Jag har följt din blogg länge nu och den är fantastisk, jag hoppas att du fortsätter med dina fantastiska inlägg. Du inspirerar mig ovanligt mycket och får mig att piffa till mitt hus lite extra. Att få ta en kopp cafe och prata lite med dig skulle vara fantastiskt.

Mvh Roland Svensson

Svar: Åh, tack för dina fina kommentar, du gjorde min dag, Roland! *ler med hela ansiktet* Hoppas jag fortsätter att inspirera dig och andra läsare. Ha en bra dag!
h[emma]gjord


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0