Gravid målare

I helgen har jag hållt en roller eller pensel i handen större delen av tiden. Synd på en så fin söndag som denna när solen varit framme, men jag får ta igen det på altanen till våren istället. Medans M är i Engelberg med grabbarna och åker skidor (klart han ska ha semester:) har jag målat tak och väggar i rum nummer 3 - rummet som ska bli mitt arbetsrum/gästrum. Tre väggar blev ljusgrå och den fjärde mörk granitgrå. Glömde dock ta en bild på slutresultatet, men om ni kommer ihåg mitt inlägg sedan tidigare och inspirationsbilden nedan så fattar ni vad jag menar.

 

Vecka 34
Nu ska jag pusta ut i soffan, är ju faktiskt höggravid (även om jag glömmer av det emellanåt). Det är tur att jag inte blivit så stor med tanke på hur många gånger jag har gått upp och ner för målarstegen de senaste månaderna, de här extrakilona räcker. Puh! 6 veckor kvar tills bebisen ploppar ut:) 

 

 

Inspirationsbild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0