Vårt köksbord är klart!

Jag har länge varit på jakt efter ett snyggt köksbord som skulle passa i vårt nya kök. Surfade runt på alla möjliga sidor men hittat inte riktigt det jag letade efter. Tills jag surfade in på Prettypegs och hittade jättefina bordsben. Jag blev grymt sugen på att bygga ett eget bord och efter att ha fjäskat lagom mycket med sambon gick han med på att hjälpa mig. Vi valde lärk som trämaterial till bordsskivan och sedan oljade vi in det med svart hårdvaxolja. Ett par snygga ben på det så var bordet klart. Tada!! Nu är det bara att komma på middag, alla är välkomna! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt. Jag kan rekommendera att skaffa ett bra underlägg när sonen börjar sitta med vid bordet. Vi köpte ett kontorsunderlägg från Ikea. Rissla. Det har räddat vårt bord från många hack för det är metall i mitten och svart fejk-läder på utsidan. Kram Nina

Svar: Tack för tipset Nina!
h[emma]gjord

2015-07-01 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0