Den finaste tavelväggen

Jag vet inte hur många tavelväggar jag har satt upp i mina dagar men den här är nog den finaste av dem alla. Om man kollar på bilderna i alla fall. Många utav bilderna är på Vincent vilket gör denna vägg extra personlig. Jag har tidigare bloggat om min lilla trapputmaning och klurat länge på vad jag skulle sätta upp där. Jag var inne på tavellister länge, men med tanke på att det är några meter upp till tak kändes det inte optimalt rent städmässigt. Den stegen ställer jag mig inte på en gång till. Det var med darriga ben jag spikade upp dessa tavlor men jag är grymt nöjd med resultatet. Trapp-projektet är klart! Och lampan - love it! Finns för övrigt att köpa i min webbshop. 

 

Tidigare inlägg:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint! Bra inspiration och "spark-i-baken" till att ta hand om vårt egna trapp-projekt! /Amanda

2015-06-28 @ 21:52:48
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Super snyggt!!

Svar: Tack Angelica!
h[emma]gjord

2015-06-29 @ 18:14:32
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0