Vagga med dyrbart innehåll

Här är han, vårt lilla underverk… och anledningen till att jag inte varit så aktiv bloggare den senaste tiden. Jag befinner mig i den sk.”mamma-bubblan”, helt avskärmad från omvärlden. Och så kommer det nog vara ett tag framöver innan man har landat i allt detta.

 

Idag är han en vecka gammal. En vecka?! Jösses, så liten och så skör. Att denna lilla varelse kommer förändra vårt liv framöver är ingen snack om saken. Han är det finaste och dyrbaraste jag någonsin har hållit i min famn.

 

Tidigare inlägg: Vaggan är på plats



Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Men oj så mysigt! Och vilket innehåll sen, underbar liten skatt :)

2015-03-21 @ 23:41:48
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Åh så söt han är :)

2015-03-22 @ 00:56:58
URL: http://jennyh.se/
Postat av: Anonym

Så fin! Stort grattis (igen)! /Amanda

Svar: Tack Amanda!
h[emma]gjord

2015-03-22 @ 07:06:45
Postat av: Johanna Dahlin

Åå!!! Grattis

Svar: Tusen tack, Johanna!
h[emma]gjord

2015-03-22 @ 10:24:57
URL: http://yogachandra.blogg.se/
Postat av: En bloggläsare

Grattis Emma till Er alla tre. Har följt Din blogg till och från för lite inredningstips och Detta är lätt Ditt finaste konstverk hittills. Jag är oxå "Grästorpare/Flakebergare rättare sagt och Vi åkte samma bussrunda med "Smille" år efter år, varv efter varv. Kul Att du delar med dig av ditt inredningsintresse och små glimtar av livet där emellan. Jag har oxå hamnat i Götet sedan flera år tillbaka och trivs. Njut nu av fulla muggar av ert lilla under. (spontant när jag ser vaggan så tycker jag att den är helt fantastiskt det som slog mig var om man kunde göra ett litet runt hål i sidan om den så att man bara kan stoppa in sin varma trygga hand där om natten så att den lille killen även känner en kroppslig kontakt. Som sagt bara en Idé ) lyckoönskningar Linda I

Svar: Åh, vad snälla ord du skriver. Ja, nu ska vi bara njuta av detta lilla under. Kan inte sluta titta på honom. Tack för tipset, ska fundera på det. Ha en skön tisdag, kram Emma
h[emma]gjord

2015-03-24 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0