En härlig helg!

Det har varit valborg och 1 maj, härligt med kortvecka och mer sambotid. Vi har fått gjort en hel del i huset. M har satt upp pardörren till Vincents rum, vi har spacklat och målat en passage och fått upp hyllor både i kök och hall. Jag efterlyste konsoler från IKEA som var tillfälligt slut (irriterande när man är 2 konsoler kort och varan har leverantörsstopp). Tack vare en kompis till M som såg mitt inlägg på fb fick jag till slut rätt antal.

 

Ton i ton

Jag har målat hyllorna i samma kulör som väggen (S-1000-N) tycker det är fint när man jobbar ton i ton med olika föremål. Hyllorna blir ett med väggen på något sätt. Vi har även beställt kakel till köket så snart är hela nedervåningen komplett. 

 

Projekt: Bygga ett köksbord

Till helgen ska vi påbörja ”projekt: Bygga ett köksbord” Vi ska svartbetsa träplankor som kommer bli själva bordskivan. Längtar efter ett stort bord med plats för 6-8 personer, här kommer vi ha många härliga middagar framöver! Fortsättning följer…



Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va fint! Ser fram emot bilderna på det kommande köksbordet - låter som om det kommer bli super vackert!

Svar: Tack Angelica! Jag ser fram emot helgens projekt, det ska bli spännande!
h[emma]gjord

2015-05-05 @ 13:18:04
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0