Prettypegs gillar h[emma]gjord

Igår postade jag ett inlägg på vårt fina köksbord som vi blev klara med nyligen. Prettypegs gillade det så pass mycket att de vill ge mina läsare 20% rabatt på alla bordsben 70 cm. Wohooo! Här nedan har jag samlat ihop lite inspiration som kanske ger er en kick att redesigna en egen möbel. De behöver ju inte vara ett köksbord – sätt nya ben på ditt skrivbord, sideboard eller byrå. Ett enkelt och väldigt snyggt sätt att ge en gammal möbel en ny kostym.

 

20% rabatt + fri frakt

Även om mitt erbjudande endast gäller bordsben 70 cm (kolla in benen här) finns det massor av inspiration på hur du kan förnya dina möbler. Prettypegs designar möbelben som passar till sängen, soffan, fåtöljen, soffbordet …ja, till alla möbler. Till deras instagramkonto 

 

Unna dig ett par snygga ben i sommar!

Rabatten är redan dragen så in och shoppa loss. 

Till min webbshop

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0